ייעוץ מי מתאים להיות עצמאי?

רבים מהאנשים מתלבטים האם לצאת לדרך עצמאית, לנסות את מזלם במקום אחר בו הם יכולים לנתב את דרכם בעצמם ולסלול דרך קצת אחרת, בשביל עצמם ובשביל בני משפחתם. כמו שאומרים ״לכל דבר יש יתרונות וחסרונות״, גם ללהיות עצמאי יש משניהם אך חשוב להבין שלא כל אחד יכול להיות עצמאי ולכן כדאי לדעת לאן נכנסים לפני שנפרדים מהבוס…

קודם כל משמעת עצמית

אדם בלי משמעת עצמית שלא יכול להתנהל בלי מסגרת, לא יוכל להיות עצמאי ולהצליח. אם נשים לרגע בצד את העובדה שבתור עצמאים אין לנו את האפשרות ללכת לרופא ולבקש כמה ימי מחלה ולקבל על כך משכורת, בתור עצמאי עליך לקום בבוקר, לתכנן לעצמך את היום ולעשות את כל המשימות בלי תירוצים. בכדי להיות עצמאי דרושה משמעת עצמית סופר גבוהה, בלי זה אי אפשר להתפרנס ובטח שלא להצליח לאורך זמן. כמות הפיתויים בחוץ גדולה וכדי להתפרנס חייבים לעבוד, יום אחרי יום לעתים הרבה יותר ממה שהתרגלתם כשהייתם שכירים…

חוזק ועמוד שדרה

שוק העבודה הינו מקום תחרותי, דרסני ולעתים גם הרסני. בכדי לעמוד בתחרות הזו, חייבים להיות חזקים, לא להיכנע למצבים שלא מקובלים עלינו וללכת עם האני מאמין שלכם.

יצירתיות

בתור עצמאים עלינו כל הזמן לחשוב איך לקדם את עצמנו בדרכים חדשות. עלינו לזוז עם העולם קדימה מבחינה טכנולוגית, לחשוב 7 צעדים לפני כולם ולייחד את עצמנו בהשוואה למתחרים. בכדי להצליח כעצמאים, עליכם לדעת איך להתנהל, לדעת לנהל לוח זמנים ולהבין מה חשוב קודם לכם ומה אפשר לדחות למחר.

כשצריך, לשים את העבודה בצד..

בשונה משכיר שברגע שמעביר כרטיס, היום נגמר, עצמאי לרוב לוקח את יום העבודה איתו הביתה. צריך לדעת מתי לעשות סטופ ולהבין שזה הרגע למשפחה, לשעות פנאי ולחופש.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *