מה היתרונות של קבלה דיגיטלית?

אם גם לכם יש עסק במדינת ישראל, כנראה שאתם מוציאים לא מעט מדי כסף מדי שנה על הדפסת קבלות ומסמכים בסיסיים אחרים, ואם אתם אכן עושים זאת עדיין בדרך הישנה, אז על הדרך אתם גם לא ממש תורמים לשמירה על כדור הארץ. אם כך, נראה כי האפשרות למעבר לעבודה עם קבלה דיגיטלית זו האופציה הטובה ביותר, ואם אתם עדיין לא עושים את זה אנחנו רוצים להסביר בדיוק מהם היתרונות.

מהי קבלה דיגיטלית?

קבלה דיגיטלית היא למעשה קבלה שמפיקים אונליין דרך המחשב וניתן לשלוח ללקוחות בכל דרך שנרצה (מייל, ווטסאפ, פייסבוק וכן הלאה). הקבלה מופקת דרך תוכנה מיוחדת וכוללת חתימה דיגיטלית וזהו מסמך משפטי תקף לכל דבר ועניין, בדיוק כמו קבלת נייר. כמובן שמדובר לא רק על קבלה דיגיטלית וניתן להוציא עוד מסמכים כמו חשבוניות מס, תעודות משלוח ועוד.

היתרונות של קבלה דיגיטלית

  • חיסכון כספי: פשוט מפסיקים לשלם על נייר ודיו ועל תפעול ותחזוקה של מדפסות במקום העבודה. ניתן להעביר את כל מערך הפקת ומסירת המסמכים לאינטרנט.
  • הכל מרוכז במקום אחד: זהו יתרון משמעותי ביותר – במקום לנהל עשרות ומאות קלסרים בצורה ידנית, במערכות בהם מפיקים קבלה דיגיטלית ניתן לנהל בקלות את כל המסמכים, לחפש בקלות לפי זמן ושם ולנהל ארכיון מוקפד ונוח לגישה.
  • שומרים על הפלנטה: לבסוף חשוב לדבר על היתרון הנפלא הזה. מעבר לקבלות דיגיטליות מצמצם את הבזבוז של נייר וכריתת עצים וחוסך בדיו וחומרים כימיים.

בשורה התחתונה – כיום מדובר על האפשרות הטובה ביותר לסוגים רבים של עסקים. אם העסק שלכם עדיין עובד בשיטה הישנה אנו ממליצים בחום ללמוד יותר לעומק ולשקול את האפשרות של מעבר לקבלה דיגיטלית.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – ויקיפדיה
מטרנה – באתר אוסם

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר רמי לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *