מהי משרת אם?

עבור אחוז גבוה מהנשים בישראל, השילוב בין גידול ילדים לניהול קריירה במקביל יכול להיות מאתגר ולפעמים אפילו בלתי אפשרי. יש כל כך הרבה דברים שאנחנו צריכות לעשות ולהספיק פרט לעבודה בין אם זה משימות הקשורות לבית, בין אם משימות של היום יום כמו תשלום חשבונות, קניות, סידורים וכמובן שעלינו לדאוג לילדים שלנו לפני הכל.

זה כולל פיזור ואיסוף מהמסגרות החינוכיות, בילוי בשעות אחר הצהריים, לקיחה והחזרה מחוגים וחברים לגן או לכתה, הגעה לרופאים וזו כמובן רק רשימה חלקית. לשם כך הומצאה בשנים האחרונות, מה שמכונה משרת אם – משרה המאפשרת שעות גמישות ונוחות שבאה להקל על אמהות ולאפשר להן מנעד נוח לתמרון של כל אותם דברים שתיארנו קודם לכן.

נשים רבות בטוחות שכאשר אומרים משרת אם, הכוונה היא בהכרח לעבודה מהבית אבל זה ממש לא כך. מדובר במשרה בשעות גמישות יותר בין אם למשל משרה במשמרות של 6-8 שעות ובין אם במשרה משעה 9:00 עד שלוש, שעות שמאפשרות לנו להגיע בזמן לאסוף את הילדים, לבלות איתם את אחר הצהריים ולהפסיק את מרבית המשימות והסידורים של היום יום.

בשנים האחורנות, יותר ויותר נשים בוחרות לעבוד במשרת אם, ככה שאם הן בוחרות לעבוד מהבית, הן גם יכולות להנות ממשכורת של משרה מלאה ועדיין להספיק את הכל.

איך מחפשים משרת אם?

ובכן, היום יש מגוון של דרכים למצוא עבודה, בעיקר בעזרת רשת האינטרנט. ניתן לחפש משרות אם בעמודים רלוונטים ברשת החברתית פייסבוק, להיעזר בקבוצות ווטצאפ, לפרסם מועמדות למשרות קיימות באתרים לחיפוש משרה ואפילו להיעזר באנשים או חברים שאנחנו מכירים, זו עדיין נחשבת לדרך מצוינת למצוא היום עבודה.


מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *