עורך דין צבאי

מתי עורך דין צבאי דרוש לכם?

להתנהל בתוך המערכת הצבאית זה תמיד דבר מורכב ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, עלולים להיתקל בלא מעט עניינים במסגרת השירות הצבאי. זה ממש לא משנה אם אתם משרתים בתור חיילים בצבא סדיר או שאתם בצבא קבע כי בכל מקרה עורכי דין צבאיים יוכלו לעזור לכם במקרים רבים. העניין הוא שכאשר פונים אל עורך דין שאינו צבאי הוא לא באמת מכיר את מערכת המשפט הצבאית מבפנים ולכן הסיכוי שהוא יוכל לעזור לכם בצורה מקצועית וטובה אינו גדול. לעומת זאת, עורך דין צבאי מכיר את הדברים מבפנים, הוא יוכל להקשיב לכך ובהתאם לנתונים הוא יבנה ביחד אתכם את תיק ההגנה או התביעה. ישנם הרבה מקרים שבהם אנשים פונים לעורכי דין צבאיים, כמו לדוגמה: עבירות משמעת, עבירות סמים, עבירות אלימות, התעללות מינית ועוד. לכן, אם מצאתם את עצמכם מעורבים בפרשייה כזו או אחרת, כדאי יהיה לבחור עורך דין מומחה עוד היום.

מה צריך לבדוק כאשר מחפשים עורך דין צבאי?

האמת היא שדווקא בגלל שיש כל כך הרבה עורכי דין, בין אם מדובר על עורכי דין צבאיים ובין אם מדובר על עורכי דין אזרחיים, הבחירה ביניהם לא קלה. לכן ברור מדוע אתם מתלבטים אל מי כדאי לכם להתקשר, שכן לכל איש מקצוע יש שירות קצת שונה להציע לכם. משמעות הדברים היא שכדאי לברר דבר או שניים אודות כל עורך דין צבאי שאתם חושבים להתקשר אליו, כמו לדוגמה:

  • האם הוא מאוד מנוסה?
  • מזה כמה שנים הוא עוסק בתחום?
  • האם הוא מוכר בתוך המערכת הצבאית?
  • האם יש הרבה לקוחות שיוכלו להמליץ עליו בחום?

קחו בחשבון כמה שיותר נתונים אודות איש המקצוע שלכם כי בסופו של דבר עורך הדין ישפיע רבות על איך שיסתיימו הדברים.

כמה שכר טרחה ידרוש מכם עוה״ד?

איך אפשר לדבר על פניה לעורך דין, בין אם מדובר על עורך דין צבאי ובין אם מדובר על עו״ד אזרחי, ולא לדבר על העמלות? כולנו יודעים שמדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה ולכן חשוב לברר מראש גם כמה זה עולה. שעורך דין מסוים מרשה לעצמו לגבות מחירים מופקעים זה טוב ויפה, אך האם זה אומר שכדאי לבחור את האדם ששירותיו הכי יקרים? כמובן שלא. לכן אנחנו ממליצים לכם לקבל הצעות מחיר מכמה עורכי דין שונים, להשוות ביניהן ולבחור את עוה״ד שלכם, בין היתר, בהתאם לעלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *