איך לבחור מתנות לפסח עבור העובדים?

חג הפסח מתקרב ואם גם אתם בעלי עסקים ומעוניינים להעניק מתנות לעובדים שלכם, כנראה שאתם מתלבטים לא מעט ולא בטוחים איך לבחור את המתנה הנכונה. לצורך כך אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה וכמה רעיונות מנצחים למתנות ממותגות לפסח.

איך לבחור מתנות לעובדים – שלושה עקרונות חשובים:

  • צרכים ורצונות: בשלב הראשון מומלץ בהחלט לברר מה העובדים שלכם רוצים ואוהבים ומה הם אולי צריכים ויעזור להם.
  • מקוריות וחדשות: נסו להימנע ממתנות קלישאתיות ומשעממות. דברים כאלו יכולים להיות מאכזבים ולהשיג את המטרה ההפוכה.
  • מגוון אפשרויות: מבחר ואופציות שונות זה תמיד דבר טוב. אם תוכלו לתת כמה אפשרויות לעובדים שלכם יש יותר סיכוי שתקלעו לטעם של כולם.

רעיונות מנצחים למתנות לפסח לעובדים

מארזי שי, בקבוקי יין ותווי קנייה אלו דברים שחוקים ומוכרים. הנה כמה רעיונות מקוריים באמת למתנות לחג הפסח:

  • מתנות קמפינג: אחד הרעיונות המקוריים ביותר הוא מתנות לקמפינג וטיולים וזה משהו שהרבה מאד אנשים אוהבים. שולחנות קמפינג מתקפלים, כסאות קמפינג מתקפלים, מאווררי צוואר לטיולים, ביגוד תרמי ועוד.
  • גאדג׳טים מיוחדים: גאדג׳טים חכמים ומגניבים זו תמיד אופציה נפלאה ומשהו שכל עובד יישמח שהיה לו במשרד. שווה להכיר רעיונות כמו דיסק און קי ממותג, רמקול לאמבטיה, מעמדים מטעינים לניידים ועוד.
  • מארזים ממותגים: רעיון נפלא בהחלט הוא מארזים ממותגים (אישי לכל עובד או עם הלוגו של החברה) ומגוון מוצרים כמו בקבוקי יין, פריזבי, פותחן לבקבוק יין, עטים ועוד.

מומלץ בהחלט להשקיע מחשבה בבחירת המתנות ולא לשלוף מהמותן. אם עושים את זה כמו שצריך זה משהו שיגרום לעובדים שלכם להעריך אתכם מאד ולהרגיש הרבה יותר מוטיבציה בעבודה.

מרחבי הרשת:

סיבים אופטיים – חבילות אינטרנט מהיר מבית yes

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר רמי לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *