מה לומדים בקורס NLP?

אם גם אתם מעוניינים לסייע לאנשים ועל הדרך למצוא אפיק חדש לפרנסה ולקריירה, קורס NLP זה בהחלט משהו שעשוי להתאים גם לכם. אם עדיין לא שמעתם על זה עד עכשיו או שאתם פשוט לא יודעים בדיוק במה מדובר, כאן תמצאו מידע על כל מה שתוכלו ללמוד בקורס NLP.

מה לומדים בקורס NLP?

קורס NLP משלב בין מגוון של תכנים עיוניים ותיאורטיים וכל אלו מעניקים כלים חשובים לתלמידים. על פי רוב מתחילים ביסודות שיטת ה-NLP ולאחר מכן ממשיכים לתכנים נוספים כמו אתיקה מקצועית, יחסי מטפל מטופל, קביעת מטרות לצורך שינוי, היכרות עם נושאי טכניקת קו זמן, יסודות של טכניקות הרפייה ונשימה, דמיון מודרך, היכרות עם סגנונות חישה, הסרת חסמים נפשיים, יסודות התקשורת עם התת מודע ועוד.

כמה זמן אורך הקורס?

האורך של קורס NLP משתנה בהתאם למוסד הלימודים, היקף החומר הנלמד, סוג ההכשרה הנרכשת וכן הלאה. הקורסים הבסיסיים עומדים על כ-50 שעות לימוד אקדמאיות והקורסים המתקדמים עומדים על כ-250 שעות לימוד אקדמאיות.

מהם תנאי הקבלה?

גם תנאי הקבלה לקורס משתנים בהתאם למוסד. לרוב ניתן להתקבל לקורס עם 12 שנות לימוד ולעתים יש גם צורך בתעודת בגרות מלאה. בנוסף, במרבית מוסדות הלימוד יש לעבור ריאיון קבלה אישי עם ראשי מסלול הלימוד.

למי התחום הזה מתאים?

קורס NLP מתאים בראש ובראשונה למי שמתעניין בעולם הזה ורוצה להעמיק בו. הוא מתאים בפרט לאנשים בעלי זיקה טיפולית המעוניינים להשתלב במקצועות הטיפול ולעזור לאחרים לעבור תהליכים משמעותיים בחיים.

מדובר באחד התחומים המעניינים והמרתקים ביותר שאפשר ללמוד ואם הוא מדבר אליכם, שווה בהחלט לחקור את הנושא יותר לעומק ולהשתלב בלימודים בהקדם האפשרי. בהצלחה!

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר רמי לוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *